Elektronická komunikácia s finančnou správou

Platitelia DPH musia s finančnou správou povinne komunikovať elektronicky od roku 2014. Od 1.1.2018 sa povinná elektronická komunikácia rozširuje na všetky právnické osoby zapísané v obchodnom registri a od 1.7.2018 aj na všetky fyzické osoby - podnikateľov.

Elektronická komunikácia sa neustále rozširuje. V tejto časti preto nájdete všetky informácie týkajúce sa elektronickej komunikácie s finančnou správou. Dozviete sa, ako sa zaregistrovať na Portáli finančnej správy, ako sa autorizovať či ako podávať dokumenty elektronicky. Okrem textových manuálov sú pre Vás pripravené aj videá prezentujúce jednotlivé postupy. K dispozícii sú aj popisy potenciálnych situácií a odporúčania. Veríme, že zverejnené návody a rady Vám pri elektronickej komunikácii s finančnou správou pomôžu.

Elektronická komunikácia je vzhľadom na rozdielne postupy a podmienky používania rozdelená do nasledovných oblastí:

 

pokračovanie článku na https://www.financnasprava.sk/sk/elektronicke-sluzby/elektronicka-komunikacia